Blogging


Yes..setahun yg lepas, saya pernah buat blog guna email yang sama macam sekarang ni. Tapi tak begitu yakin untuk menceritakan hal-hal kepada orang umum. Sempena nak masuk tahun 2011 ni, saya kena berubah.
Tiada alasan lagi. Tekad ok!

Saya merupakan silent reader bagi blog-blog yang ada sejak zaman universiti lagi. Kalau la orang kata, apa yang ko dok belek intenet tu lama-lama..
Saya pasti akan menjawab, baca blog orang!
Masa tu tak terlintas pulak nak buat blog. Sekitar tahun 2007 dan 2008.

Sekarang ni, ada kawan cakap, aku sampai dah boring bukak intenet.
Bukak facebook je..
Hello..memanglah kan, boring gila kalau bukak facebook aje!
Intenet ni banyak gila benda yang kau boleh tahu..
Just search kat google, apa yang ko minat. Buat la kajian sikit pasal sesuatu. Kasik tambah ilmu yg tak berapa nak kukuh dalam kepala ko tu!

Sampaikan aku boleh hadap intenet sehari suntuk, baca blog orang sana sini. Cari benda-benda yg boleh majukan diri. Sampaikan aku buat bisnes online. Ha..nanti aku cerita kemudian pasal bisnes online ni ok!

0 kata hati wanita on "Blogging"

Followers

 

Shout Box!!

Cerita Perempuan & Wanita Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez