Facebook


credited to google image


Cerita pasal Facebook. Saya ni kira golongan yang terawal jugak yang join Facebook ni (terawal di kalangan member-member, hehe).
Tahun 2008 kalau tak silap. Masa tu kira last sem kat UPSI. Sebelum pergi practikal..

Masa tu jakun gila ok! Tak paham sangat application dalam tu. Lagi pun masa tu payah nak cari member lama zaman sekolah. So, masih la bukak friendster yang banyak berjasa sejak zaman kat Matrik Perak dulu.

Sambung balik hal facebook. Saya ingat lagi, masa awal-awal dulu suka kasik gift kat facebook. Cake la, coklat la, bunga la..Lawak betul masa tu.
Lepas tu lepas je zaman u, siap ngadap laptop hari-hari. Buat soalan-soalan yg tak berapa nak logik result nye.

Oh, sekarang tidak lagi. Rasa dah matang kot. Tak perlu dah benda mengarut macam tu. Nasib sekarang ni, saya tak terjebak pula pada game dia!
Oh..memang saya janji pada diri, saya tak akan main game facebook itu. Nanti boleh addict gila! Baik mencegah sebelum berlaku. Betul tak?

0 kata hati wanita on "Facebook"

Followers

 

Shout Box!!

Cerita Perempuan & Wanita Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez