Hari Pertama Sekolah


Semalam hari sekolah yg pertama. Tak sempat nak post entry malam tadi. Kepenatan. hehe

Ibu bapa masih ramai yang datang sekolah. Yelah, orang suruh datang dan daftar hari Jumaat lepas. Tapi masih ramai juga yang baru nak daftar masa hari pertama. Siap ibu bapa nya tunggu tengok anak mereka kat perhimpunan.

Sangat kelakar. Sebab aku ni mengajar sekolah menengah. Pelajar tingkatan 1 dan 2. Bukannya budak tadika atau pelajar darjah 1.

Hari pertama, ada segelintir pelajar dah pandai nak tunjuk belang. Perangai lapuk tahun lepas masih ada lagi. Yes, aku tahu la korang dah makin besar. Konon makin senior. Alah, tingkatan 2 je pun. haha


Aku jadi guru Peralihan tahun ni.
Yes, memang aku suka. Sebab pelajar nya sikit. 10 orang. hehe

Tak macam tahun lepas. Ramai aku nak kene settle kan. Kang aku cerita..hehe


1 kata hati wanita on "Hari Pertama Sekolah"

shahjiehan on January 4, 2011 at 4:01 PM said...

ehem3 salam kenal

Followers

 

Shout Box!!

Cerita Perempuan & Wanita Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez